Nuo 2020 metų gimnazijos mokiniai ir mokytojai  dalyvauja Goethe’s instituto tarptautiniame projekte „CLILiG - integruotas vokiečių kalbos ir dalyko mokymas(is) Lietuvoje". Labai džiaugiamės, kad galime  bendrauti ir bendradarbiauti su kitomis ugdymo įstaigomis,  praturtinti  ugdymo procesą. Aktyvūs kalbos mokymosi metodai  atveria naujas perspektyvas užsienio kalboms, padeda mokiniams ugdyti bendradarbiavimą, tolerancijos ir kritinio bei kūrybinio mąstymo, gamtamokslinio ugdymo kompetencijas vokiečių kalba. Gimnazijos  projekto   „Gamta ir žmogus“ (vokiečių kalba) veiklose dalyvauja pradinių klasių, 5-6 klasių mokiniai.

      Projekto privalumai: IDUKM paįvairina pamokas, leidžia mokiniams pamatyti dalyką kitaip; didėja mokinių mokymosi motyvacija;  mokiniai mokosi bendrauti bei bendradarbiauti; integracija pagilina, išplečia ir susieja žinias bei gebėjimus; galima pritaikyti įvairioms amžiaus grupėms ir gebėjimų lygiams; skatinamas skirtingų dalykų mokytojų bendradarbiavimas; galimybė mokytojams bendradarbiauti su kolegomis iš kitų Lietuvos mokyklų.

PROJEKTINĖS VEIKLOS PADOVANOJUSIOS DAUGIAUSIAI TEIGIAMŲ EMOCIJŲ

Renginys miesto gyventojams „Sportas ir sveikata su vokiečių kalba“

Dalyviai išbandė jėgas viktorinoje apie Vokietiją, susipažino su tvarka garsėjančios šalies rūšiavimo tradicijomis, išmoko žaisti judrų ir nuotaikingą žaidimą „Rot – blau“, pasigaminti tradicinį vokišką gėrimą iš obuolių sulčių. Žaidimo forma buvo pasiūlyta net „rašant“ diktantą vokiečių kalba, mokantis susipažinimo frazių... Tad ir tie, kurie iki šiol nė karto nekalbėjo vokiškai, ir tie, kurie jau mokosi vienos iš svarbiausių ES šalių kalbos, popietę praleido žvaliai ir prasmingai.

Projektinė pamoka „Mitybos grandinė“

Mokiniai naudojantis pateikta medžiaga ir pakartoję kas yra mitybos grandinė mokėsi pagrindinius vokiškus gyvūnų ir augalų pavadinimus, kurie galėtų priklausyti mitybos grandinei. Penktokams įsiminti sunkius žodžius padėjo užduotėlės nearpod ir leraningsApss platformose.

Projektinės pamokos “Wasser im Kaunas”

Pamokų metu mokiniai mokėsi žodžių apie vandenį bei vandens telkinius Kaune. Penktokai ne tik darė įvairias užduotis, žymėjo vandens telkinius Kauno žemėlapyje, bet ir atliko eksperimentą su vandeniu. Eksperimento metu sužinojo, kaip padaryti, kad inde plauktų popierinės žuvytės ir kad pasitelkus vandenį galima užšifruoti žinutę. 

„Schneemann, Schneemann, kalter Mann! Du hast rote Nase dran!...“

Atėjo žiema, o su ja ir žiemos smagumai. Pradinukai pasimokę ketureilio apie senį besmegenį,   pamėgino jį nusilipdyti iš savo pagaminto „sniego“. Kiek džiaugsmo gaminti sniegą  ir mokytis dar visiškai negirdėtų žodžių!

 Wie alt ist ein Baum?

Kokie medžiai auga aplink mokyklą? Kaip šie medžiai vadinasi vokiškai? O kiek šiems medžiams metų? Į visus šiuos klausimus Tarptautinės daugiakalbystės projekto CLILIG „Gamta ir žmogus“ pamokos metu atsakymų ieškojo  penktų klasių mokiniai.

Karneval

Užgavėnės, Karnavalas ar Festnacht? Blynai, Berliner ar Krapfen? Šiuos ir kitus skirtumus bei panašumus aiškinosi  mokiniai per CLILIG (gamtamokslių tyrimų ir vokiečių kalbos projektinę pamoką). Šių projektinių veiklų metu, ketvirtokai, susipažino su Vokietijos ir Lietuvos Užgavėnių papročiais bei tradicijomis, atliko užduotis Kahoot platformoje, ragavo Krapfen (mielinių spurgų).

Šv.Martyno diena

,,Laterne, Laterne“ - dainelės žodžiai skambėjo pirmoje klasėje. Taip pirmokėliai paminėjo Šv. Martyno dieną, kuri su šviečiančiais žibintais užgimė Vokietijoje. Vaikams papasakota, kas toks buvo šv. Martynas, ir pasekta legenda apie tai, kaip šv. Martynas per šalčius pasidalino apsiaustu su vargeta. Vėliau pirmokai mokėsi dainelių, gamino žibintus. Kitą dieną mokiniai, nešini savo pagamintais žibintais, ėjo aplink mokyklėlę ir dainavo vokiškas daineles, skirtas šv. Martynui.