linija1

6c klasės mokslininkai

 

            Mes, 6c klasės mokiniai, dalyvaujame tarptautiniame IT projekte iTEC (ateities klasės formavimas). Šio projekto tikslas, kaip informavo IT mokytoja R. Brazaitienė, naujų mokymosi metodų ir veiklos kūrimas. Taigi mums buvo be galo įdomu išmėginti naują pamokos scenarijų „Šviežio oro gūsis“.

2012 m. vasario 15 d. aš ir mano bendraklasiai integruotoje gamtos, anglų kalbos ir informacinių technologijų pamokoje „Tarša iš mobilių šaltinių mokyklos mokrorajono teritorijoje“ atlikome svarbų visam Aleksotui darbą.

Mūsų klasės mokiniai iš anskto pasiskirstę grupelėmis stovėdami tam tikrą laiką prie Veiverių plento, Europos prospekto ir Bitininkų gatvės skaičiavo pravažiuojančius automobilius. Po to surinktus duomenis pateikė gamtos mokytojai B. Bacienei. Mokytoja paaiškino, kaip pritaikyti formules, kurios padėtų suskaičiuoti oro taršą mūsų mikrorajone piko ir ne piko valandomis. Priėjome išvadą: nepatartina piko valandomis laisvalaikį leisti lauke! Vadinasi, oro tarša Aleksote yra per didelė. Apie gautus rezultatus parengėme pranešimus anglų kalba (konsultavo anglų kalbos mokytoja D. Navickienė). Tad jautėmės esantys tikri mokslininkai, skaitantys svarbius pranešimus ekologijos tema.

Beje, labai įdomu buvo IT pamokoje, kai dirbome naujoje virtualioje TeamUp, skirtoje darbui grupėmis, aplinkoje: fotografavomės, įrašėme savo balsus, klausėme, taisėme trūkumus.

          Tokia šiuolaikinė  pamoka mums labai patiko. Žinoma, tikimės, kad į mūsų atliktus tyrimus atkreips rimtą dėmesį aplnkosaugos specialistai.

 

Ieva Daunoraitė (konsultavo IT mokytoja Rozvita Brazaitienė)

1