ĮSTAIGOS VIZIJA
Nuolat besimokanti, saugi, moderni, konkurencinga ir dinamiška, pasirengusi ateities iššūkiams savito ekologijos ir aplinkos technologijų ugdymo krypties ilgoji gimnazija, ugdymą (si) grindžianti vertybėmis, mokslo pažanga ir pozityvia lyderyste, atskleidžianti kiekvieno mokinio asmeninius gebėjimus bei kryptingai juos ugdanti pasitelkiant įvairias aukštojo mokslo ir verslo sektoriaus edukacines erdves.
ĮSTAIGOS MISIJA
Gimnazijos misija – sudaryti sąlygas kiekvienam besimokančiam įgyti kokybišką bendrąjį išsilavinimą kartu su savitu ekologijos ir aplinkos technologijų ugdymu, ugdant brandžią, gebančią savarankiškai pasirinkti veiklos strategijas ir atsakingai veikti asmenybę, suteikiant jai savarankiško ir aktyvaus gyvenimo pagrindus, padedant tobulinti savo gebėjimus tapti visaverčiu demokratinės visuomenės nariu bei sudarant prielaidas sėkmingai ateities karjerai.
VERTYBĖS IR FILOSOFIJA
Tausojančio, atsakingo, darnaus ryšio su gamta ir žmonėmis formavimas, vertybinis ir emocinis ugdymas, kurio pagrindas - asmens pasiryžimas veikti ir patys veiksmai.
Kasdieninė kiekvieno gimnazijos bendruomenės nario veikla grindžiama filosofine nuostata: „Žemės ir mūsų vaikų ateitį kuriame šiandien!“.
EKOLOGINIO UGDYMO PRIORITETAI
Naujų technologijų plėtra, ekologiniai iššūkiai, edukacinės paradigmos kaita skatina mąstyti apie ugdymo kokybę ir jos kaitą, būtinybę ugdyti atsakingą, sveiką, gebantį gyventi darnoje su aplinka, ekologinėmis kompetencijomis pasižymintį asmenį. Šių kompetencijų ugdymas susijęs su pažinimu, įvairių aplinkos sistemų ryšių supratimu, žmogaus poveikio aplinkai suvokimu, atsakingo požiūrio ir elgesio su aplinka formavimu. Ekologijos ir aplinkos technologijų ugdymas yra darnios plėtros pagrindas. Žinių praktinis pritaikymas, įgalinantis ekologinių problemų sprendimą, aktyvų asmens veikimą, pasiekiamas, ugdymo procese diegiant aplinkos technologijas, t. y. žaliąsias technologijas, kurios yra aplinkotyros praktinis pritaikymas, siekiant natūralios aplinkos ir išteklių išsaugojimo bei žmogaus veiklos neigiamo poveikio aplinkai mažinimo.
Pagrindinis ekologijos ir aplinkos technologijų ugdymo tikslas–ugdyti brandžią, turinčią esminių ekologijos ir aplinkos technologijų žinių, gebėjimų, vertybinių nuostatų asmenybę, gebančią savarankiškai pasirinkti tinkamas elgesio strategijas, prognozuoti savo veiklos padarinius aplinkai ir aktyviai veikti, siekiant aplinkos išsaugojimo.
Ekologijos ir aplinkos technologijų ugdymo samprata